Tupac Amaru Shakur Fan Blog By EvoPac... Her Hakkı Saklıdır... »

27 Kasım 2008 Perşembe

Tupac Şarkılarından Sözler

> Son kez damardan uyusturucu alacak müptelalar gibi oyunda sikistim kaldim [All Out]
> Federaller beni izliyor zenciler vurulmam için komplo kuruyor / sag kalacak miyim ölecek miyim? hadi olasiliklari düsünelim [ All eyez on me]
> Yasadigimiz yalanlar üzerine verilmis akilli kararlar. [ All About U]
> yalnizca suçlularla takilirim ya da uyusturucu saticilariyla [All About U]
> Kendi aklimin içinde kaybolabilirim [Ballad of a Dead Soulja]
> Bos Hennesey bardagimda seytani gördügüme yemin ederim [Ballad of a Dead Soulja]
> Gerçek bir orospu çocugu ölücegi zamani kendi seçer [Death Around the Corner]
> Hepimiz gangsteriz ve tek sahip oldugumuz sey düsler. [God Bless the Dead]
> hiç adalet olmadigini bilecek kadar yasliyim [God Bless the Dead]
> Karanlikta bagiran bir delinin kafasinin derinliklerine gidelim [hail mary]
> Çilginlik yok beni savunun basaramayana kadar suçu üstleniyorum. Beni sansürleyin ve ögrendigim derslerden çocuklarinizi uzak tutun [hell 4 hustler]
> Sevgili Tanrim beni duyabiliyormusun sadece benim / Bu tatsiz sokaklarda hayatta kalmaya çalisan genç bir zenci / Dizlerimin üstündeyim yalvararak lütfen gel ve kurtar beni / bütün dünya bir zenciyi çildirtti! [Hellrazor]
> Savastan para kazaniyorlar ama açlari besleyemiyorlar / Gençlik için bir umut olmamasi üzücü ama gerçek olan bu / Gelecek için bir umut yok / Ve merak ediyorlar biz niye çildirdik
> Eger gerçek gangsterler için cennet varsa orda görüsürüz [Letter 2 My Unborn dogmamis çocuguna söylüyor ama hiç çocugu olmadi!]
> Tek arkadasim yoksulluk [Letter 2 My Unborn]
> Bu zencinin ölücegi zamani seçebilseydim / Marihuanadan bir firt alirdim ve tetigime basardim [Lord Knows]
> Aciyi gidermesi için bir marihuana içiyorum / ve uçmus olmasaydim belki de beynimi dagitmayi denerdim / Ümitsizim beni bebekken öldürmeleri gerekirdi / ve simdi beni de firtinada çaresiz biraktilar çildiriyorum!! [Lord Knows- favori parçam]
> Bu gece tam burda ölmeye hazirim ve onlarin hayatlarini sikiyim [Ambitionz Az a Ridah]
> Soru soran insanlari cezalandiriyorlar / Ve mal varligi olanlar birseyi olmayanlardan çaliyorlar [Me Against the World]
> Sahte gangsterler beni bes el vurdu gerçek zenciler ölmez!! [No More pain]
> Daima paranoyak ve kaygiliyim çünkü uyusturucu etkisindeyim [Only Fear of Death]
> Sahip olduklarim için savasmak bir suç mu? / Herkes ölüyor söyleyin bana denemenin yarari ne [Only God Can Judge Me]
> Oh Tanrim söyle bana ne için yasiyorum / Herkes ölüyor bu yüzden ben de ölmek istiyorum [Only God Can Judge Me]
> Adam gibi ölmeyi tercih ederim korkak gibi yasamaktansa [Only God Can Judge Me]
> Dünyaya dikiz aynamdan bakiyorum. Sadece geriye dünyaya bakiyorum baska bir seviyeden anliyomusunuz? [Staring Through My Rearview]
> Ilk sözlerim "Ölene kadar gangster" ve "Baba Mac'i uzat" ti. [Cradle to the Grave]

0 yorum: